Frakt & Retur
Frakt
Vi strävar efter att leverera ditt nya konstverk så snabbt som möjligt, normalt inom 2-5 arbetsdagar. Varje konstverk levereras i robust förpackning, vilket säkerställer att det kommer fram i perfekt skick.
Returpolicy
Vi har 30 dagars returpolicy, vilket innebär att du har 30 dagar på dig att begära en retur efter att du mottagit din vara.
För att vara berättigad till retur måste din vara vara i samma skick som du fick den och i originalförpackning. Du behöver också kvittot eller köpbeviset.
För att starta en retur kan du kontakta oss på support@immersiveart.se. Vi skickar instruktioner om hur och vart du ska skicka ditt paket. Varor som skickas tillbaka till oss utan att först begära en retur kommer inte att accepteras.
Du kan alltid kontakta oss för eventuell returfrågor på support@immersiveart.se så hjälper vi dig.
Skador och problem
Vänligen kontrollera din beställning vid mottagandet och kontakta oss omedelbart om varan är defekt, skadad eller om du får fel vara, så att vi kan utvärdera problemet och göra det rätt.
Utbyten
Det snabbaste sättet att säkerställa att du får det du vill ha är att returnera varan du har, och när returen har accepterats, gör ett separat köp för den nya varan.
Återbetalningar
Vi kommer att meddela dig när vi har tagit emot och inspekterat din retur och meddelar dig om återbetalningen godkändes. Om den godkänns, återbetalas du automatiskt med din ursprungliga betalningsmetod inom 10 arbetsdagar. Kom ihåg att det kan ta lite tid för din bank eller kreditkortsföretag att behandla och bokföra återbetalningen.
Om det har gått mer än 15 arbetsdagar sedan vi godkände din retur, vänligen kontakta oss på support@immersiveart.se.